Kaip nudažyti zomšinius batelius - praktiškas patarimas Jums!

11:32 tavomuza 1 Comments

Visuomet prisigalvoju kokių nors užsiėmimų ir nesvarbu kiek jėgų bei laiko tai man kainuotų - mėgstu bandyti ką nors naujo!

Štai šįkart man toptelėjo mintis nusidažyti savo batelius (iš šviesios spalvos į juodą)! Vyras, pamatęs mano suplanuotą darbelį, pasakė, kad tik sugadinsiu batelius :) Bet ar mes klausome vyrų kai ko nors užsimanome? Žinoma, kad ne, bent jau aš :) Leidau sau eksperimentuoti!

Jeigu sugalvosite tai pakartoti namuose, patariu tai atlikti balkone arba kitoje vietoje, kuri gerai vėdintųsi, nes dažai turi specifinį kvapą. Po kiekvieno nupurkšto sluoksnio reikia palaukti, kol išdžius. Taip pat lengva sugadinti/nupurkšti šalia esančius daiktus. Aš netyčia purkštelėjau ant sienos, su specialiomis priemonėmis pavyko nuvalyti, nors bevalant jau svarsčiau, kokia spalva reikės perdažyti sieną :)

Kviečiu pasižiūrėti, kaip viskas vyko ir kas gavosi:



1 komentarai (-ų):

Anonimiškas rašė...

Man pilka gražu :) o jei dar tolygiai nusidažė, tai išvis super :)


Donata